Silverpjux

Lilla skoddes med finfina aluminium skor igår. Jag hoppas att hon skall springa lite lättare och inte gå på sig med dessa på. Hon slår sig ju lätt på ena framknäet annars. 
 
Till nästa start skall jag fixa rosa pjux. :)
 
Vi var ute och joggade en mil igår på ett bra sätt. Stannade vid maratonhindren och skrittade igenom på så krokiga vägar som jag kunde. Allt för att få henne att böja sig. 
 
Hisan och jag var ute och gick en sväng igen. Vi avslutade med att äta gräs. Jag längtar tills återbesöket på måndag så jag vet hur vi skall lägga upp rehaben mer på riktigt.
Han blir bara piggare och piggare nu och det märks att han vill bli mer aktiverad än han blir för tillfället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0