Årets mörkaste dag...

...nu vänder det! Vi går mot ljusare tider. 
 
Trots tsk mörkret och regnet har jag orkat med att rida båda. 
 
Först ut var Lilla. Vi var i glasridhuset helt själva. Hon börjar lära sig att hon skall parkera bredvid dörröppningsknapparna nu. Ni skulle ha sett första gången som jag försökte öppna sittandes på henne. Läskigt! ;)
Hon växer rent ridmässigt för varje gång nu. Och dagens höjdpunkt var den sista halten innan jag satt av henne. På hjälpen och med helt parallella fötter. <3
 
 
Hisan fick också jobba i glasridhuset. Han är så fin nu. 
Fokus på galopp och lösgörande idag. I morgon skall vi bege oss till Vomb med en vän för att njuta av att vara skogen. Det är nästan en halvår sedan vi var där sist. 
 
Nu laddar jag med världscupsändningarna från London. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0