Hej träningsvärk

Jag har lätt den grymmaste träningsvärken idag. Kombinationen att jogga efter att bara ha varit soffpotatis i flera månader och sedan bära vatten är ingen höjdare. 
 
Jag har i vart fall ridit Lilla idag. Mestadels skritt. Det är i vart fall trevligt för ryggen med långsam ridning. Lilla var fin idag med men eftersom vi hade sällskap av två andra ryttare i ridhuset som galopperade massor så var ridningen idag mest inriktad på att vi skulle göra vårt och de sitt. Lilla ville gärna ha koll och tyckte att de var lite lusiga. 
 
Det är inte lätt att vara en travhäst i ett ridhus alla gånger. 
 
Hisan vilade idag. 
 
Nu kommer jag att ha rn hel veckas semester. Mitt mål är att hinna med att rida/träna hästarna så mycket som möjligt i dagsljus. Det skall bli härligt att kunna vara ute då och slippa mörkret som annars alltid är när jag är i stallet på kvällarna så här års. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0