Stormen drar över

I morse stormade det fortfarande med oförändrad kraft mot igårkväll. Det är inte ofta en storm stannar i två hela dagar och rasar på med sådan kraft.
 
Hästarna har ju helt andra åsikter om vilka väderlekar som faktiskt bekommer dem än vi människor. Så det verkar inte bry sig nämnvärt. Nu har de ju inte tränat något så jag förväntar mig i vart fall en überpigg Hisan i morgon. Dessutom skall han få hoppa lite. Så superdag för honom i morgon. 
 
Jag är mycket sugen på att ta en liten ridtur i morgon. Vi får se hur dagsformen ser ut och hur det känns. Dessutom tror jag att Lilla skall få prova sitt nya bett och få gå på promenad med mig i morgon. Jag har inte bråttom igång med henne alls men en lite prommenad om vädret är bra kan vi båda behöva. Jag måste också röra lite mer på mig. Två flygor på smällen med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0