Tigern är tillbaka!!

Idag har jag hopptränat!!
 
Hisan hoppade som bara den trots att hindren var små. Och som han bjöd! Tigern i honom är tillbaka och det är så härligt att känna. 
 
Nu red vi inte hela träningen utan slutade när vi hade hoppat två linjer där den sista var räcke, fem språng till kombination där räcket ut låg på 1m. 
Anledningen till att jag avbröt var att Hisan fortfarande är under uppträning när det gäller hoppningen och han hoppade med så mycket glädje att det var ett bra ställe att sluta på. Jag vill inte att det skall bli för mycket redan nu utan det kommer ju fler träningar och vi skall skynda långsamt. 
 
Janne Jönsson som jag tränade för idag tyckte också att det var vettigt att stoppa här. Att avsluta när allt positivt är på topp skall man inte underskatta. 
Jag har ju tränat för Janne förr och han känner till de problem vi har haft. Idag kommenterade han också den nyfunna hoppviljan och glädjen i Hisan. 
 
Det absolut bästa är känslan. Finast Hisan är tillbaka! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Celie

Gud vad härligt!!

2013-12-19 @ 23:39:52
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0