Vila

Nu är nedräkning nummer två i fullgång. Jag har så svårt för att vänta på saker och ting och nu måste jag vänta på den där förbaskade handens läkning.
 
Idag har jag dessutom bara varit hemma och vilat. Stallaktiviteter är väl inte det bästa även om jag är försiktig och inte rider så att vila den helt från sådant är nog bra. Men det innebär inte att jag inte blir galen på att vänta.
 
Hisan har inte vilat idag, det får han göra i morgon i stället. Han vilade inte heller igår utan då reds han ut.
 
Kanske inte världens roligaste inlägg, inte heller världens mest inspirerande. Det är liksom inte mycket sådant som händer i mitt hästliv just nu. Hoppas att det vänder snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0