Elljusträning

Jag somnade i soffan när jag kom hem igår, därför uteblev inlägget. Faktum var att jag var helt galet slut efter att ha kommit hem bra sent i tisdags. Jag var ju i Höör och det började snöa när jag var där. Det innebar att jag fick krypköra hem. Men bättre sent än aldrig.
Sedan var jag ute i stallet och broddade hästarna före jobbet.
 
Onsdagar är den kvällen i veckan som banan är öppen så jag kan träna Lilla i elljus.
 
Lilla gjorde jättebra ifrån sig. Jag smackade lite på henne i starten och oj vad hon lade iväg. Det går fortfarande inte jättefort när vi kör men det är inte meningen heller, däremot känns hon starkare för varje gång. 
 
Efter träningen stod jag och mös en stund med Sir Remington. Lilla lånade hans box för att varva ner och då passar jag på för rykta honom lite. Det är verkligen en myshäst den där. Hisan är inte i närheten av att vara så mysig. Han sätter upp en cool fasad och går bara med på mys under "milt tvång". 
 
För Hisans del blev det vila igår. I kväll skall vi hoppa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0