Lilla fina

 
 
Jag tror inte att jag skrev allt för utförligt om träningen med Lilla idag. Men jag har skrutit om henne massa gånger förut. 
 
Underlaget var ju inte toppen och på ett ställe längst bort på slingan som vi brukar köra står det alltid vatten under de lite blötare årstiderna. Detta hade typ fryst lite halvt om halvt idag då det låg precis runt nollan. Rider man kan man låta hästen gå på kanten och komma förbi utan att trampa i pölarna men om man kör går inte detta, det är ett staket i vägen nämligen. 
 
Lilla har inget problem med pölar och inte med is heller om hon är broddad men idag var det skumt. Is men ändå inte och en skum svikt i underlaget då bara ytan var fryst. Skumt med andra ord. Hisan hade inte gillat läget utan talat om att han inte tänker gå igenom det. Det är ju också hans reaktioner jag är mest van vid. Men Lilla bara stannar och funderar lite. Pratar man då med henne mjukt och smackar lite så går hon försiktigt även om det är läskigt. Hon är så söt i dessa situationer. Jag önskar att jag kunde visa upp hur duktig och modig hon är. 
Hon är mitt hjärta <3. 
 
På tal om något helt annat så är det Super Bowl i USA i natt. Vad nu tänker ni säkert, det är ju inte Ullis intresserad av. Helt korrekt!
Men till just detta tillfälle görs varje år en reklamfilm från Budweiser om deras claydsdale hästar. Detta året var det bara för gulligt. Eller vad säger ni?
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig reklamfilm, fick ju fasiken tårar i ögonen. Här hemma satt P uppe och såg hela superbowl, dock den svenska sändningen så reklamfilmerna missar man tyvärr.

Svar: Eller hur!
Budweiser gör filmer med de där hästarna årligen. Det ligger massor på tuben.
Ulrika Lönnqvist

2013-02-04 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0