Måndag hela veckan

Nu var det måndag igen. 
 
Hästarna skoddes idag båda två. Det fick bli utan snösulor så nu väntar jag på att det kommer en stor snöstorm. 
 
Därefter hade jag sällskap med mig ut på tur i mörkret. Och i kväll var det talet galet mörkt. 
Jag hade köpt små lampor, cykellampor, att ha på vagnen för att bli mer synliga ute i trafiken. Röda bakåt och vita framåt. Den som inte ser oss nu är blind. 
 
Men trots lampor var det bitvis helt nattsvart. 
 
Lilla var oerhört duktig och visade vägen för en något yster Hisan som sparkade bakut och vevade med huvudet helt kopiöst mycket. 
Tur att Lilla finns för hon har då ordning på den där bushästen. 
 
Härligt med sällskap i vart fall. Lagom till att vi var klara i stallet började det regna. Tajming på hög nivå med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0