Tävlingsdebuten

Jag hade ju en stilla tanke om att göra tävlingsdebut i början av mars i år. Det brukar ju inte vara något problem. 
Men nu känns det helt avlägset. Det är -3 grader ute nu as we speak och det väntas flera kalla dagar.  Nä, den där debuten skjuts på framtiden tills det är vår på riktigt och jag känner att energin och lusten återvänt. 
 
Lite kul att jag var sugen på tävling i januari dock... men tur att jag kunde hålla mig då. Fast vi hade ju en period av mildväder just då. 
 
Är det inte underligt hur vädret påverkar?
 
För övrigt är jag glad att jag inte har pressat Lilla till start än heller. Kanske kommer hon ut i slutet av mars. Men jag är lika glad om det dröjer till april eller maj bara hon håller sig från att hitta på onödigt bus och trivs med livet. 
 
Jag tror nog att Hisan och jag behöver de här extra veckornas träning också innan vi entrar tävlingsbanan. 
 
Trevlig fredag förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0