Årets första hoppning

Hoppträning i kväll. Jag är fortfarnade ensam på träningarna. Det är lite tråkigt faktiskt. Det är roligare när man är flera även om träningen blir ruskigt effektiv när man är ensam.
 
Vi tränade styrning och styrka idag. Hisan var med på noterna och fick tänka en del själv i övningen som gick ut på att hoppa på böjt spår.
Inga hinder var direkt höga idag utan bara små kryss.
 
Vad som däremot inte är så bra är alla egna initiativ som Hisan tar. Det var ibland till och med svårt att påverka honom. Han visste ju hur det skulle vara, plus att han gärna sprang på en del när det började bli lite jobbigt.
 
Mot slutet kom vi dock lite mer överens och jag är nöjd med honom.
 
Lilla vilade, jag hinner inte med att träna henne också när jag åker iväg och tränar med Hisan efter jobbet.
 
Jag hoppade även in mina nya ridbyxor som fick väl godkänt på den fronten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0