Det töar

Nu så, det töar och är varmare. I och för sig försvinner ju inte snön på en gång men ändå. 
 
Jag har inte gjort många knop i stallet idag. 
Lilla vilade vilket jag hade bestämt innan och Hisan reds men inte av mig. 
 
Jag tid och kolla på ekipagen i ridhuset i stället. Jag tycker sådant är jättekul. När jag rider själv är jag för fokuserad på det för att se vad alla andra gör omkring mig. Men man lär sig massor av att titta på andra också. 
 
Nu är det bara det där med motivationen som skall komma på plats också. Jag behöver ta tag i min träning framför allt. Om nu snön håller sig borta så kanske det går att hitta lite motivation någonstans där långt inne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0