Massage

Lilla fick besök av massören i kväll. Och idag var det ren njutning för henne. 
Problemen hon hade i kroppen första gången verkar vara bortblåsta. Idag hade hon bara en liten spänning i manken och i nacken. Den lossnade dessutom lätt. 
Så skönt att se för då är vi verkligen på rätt väg. 
 
Jag blev dock så kall efter att ha stått och snackat med massören när han jobbade med Lilla att jag inte pallade rida Hisan. Illa men jag var verkligen inte sugen på det. Brr. 
 
Det har dragit in snöväder nu. Så går det där man önskar sig snö... 
 
Hästarna fick därför på sig brodden igen. Jag måste komma ihåg att skaffa en gängtapp till Lillas små broddhål. Inte lätt att få i brodden där inte...
 
Inte mycket till uppdatering men jag är så glad att hon kändes bättre i musklerna. 
 
Förresten så hjälpte massören mig att kolla på selen. Vi kom fram till att det endast är bröstan som inte fungerar och är för stor. Chansen att jag får byta bara den är nog inte så stor. Selen är köpt som ett paket nämligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0