Planeringen håller nog inte

Idag är jag hästfri  Men det hindrar mig ju inte från att sitta och fundera över vad jag skall hitta på med hästarna i morgon. 
 
Planen var att åka in till Jägers med Lilla. Men nu har blidgraderna verkligen kommit. Banan kategoriseras som tung idag och i natt skall det regna massor. Faktum är att det skall regna fram till i morgon eftermiddag. Det betyder att den kommer bli en veritabel lervälling lagom till 19-snåret när jag har hunnit in och upp i vagnen. 
 
Det känns ju alltså inte så lönt. Fast vi borde ju träna... Men inte till vilket pris som helst. 
 
Kanske borde jag tömköra i ridhuset i stället? Svåra frågor detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0