Många dagar utan uppdatering

Dåligt av mig...
 
I veckan har det varit Falsterbo och jag har varit nere där från torsdag till söndag. Det har varit superkul men tyvärr har tiden vid datorn varit mycket begränsad.
 
Shopping har jag däremot hunnit med. Det har blivit en hel del rent ut sagt.
 
Jag skall göra ett eget inlägg med det lite längre fram.
 
Upptäkte att jag hade glömt att skriva om Hisans hoppträning i tisdags.
Vi var ju på Eslövs ridklubb och fick hoppa ihop med en ridskolegrupp. Det blev en liten miss i planeringen där men det gör ingenting.

Hisan hoppade bra och tvekade inte en sekund på de lite högre hindren som vi fick hoppa. Det mesta av övningarna var på väldigt små hinder men det är absolut inte fel. Hisan respekterar inte alltid de små hindren lika mycket som de större och slarvar över dem. De kräver därför mer ridning än man tror.
 
Onsdagen har jag redan skrivit om i ett inlägg.

I torsdags vilade Lilla och Hisan trimmades lite i hagen hemma.
Han var lite stel i vänster sida så jag fick ta igenom en del. På slutet tycker jag ändå att han blev fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0