Midsommardags rundor

Ryggen är nästan tillbaka till normalläge nu.
Jag kan dock avslöja att det var mindre bekvämt att skumpa runt i vagnen bakom Lilla.
 
Hon joggade en mil lungt. Vi fick stanna en massa gånger för det var mycket folk ute och gick och vi mötte många hästar. Hon var i vart fall mycket pigg och glad.
 
Hisan och jag trimmade på Melonbanan.
Tyvärr har jag förutom ryggen lyckats med att skaffa mig skav från båda stiglädren på skenbenen. Galet obekvämt i trav men bättre i skritt och galopp. Det skall vara jag till att lyckas med något sådant.
Jag har inte riktigt tid att vila vare sig mig eller Hisan från ridning just nu. Typiskt! Undrar om compeedplåster fungerar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0