Det blåser upp...

Lilla hans givetvis också med igår. Men först på kvällen. 
 
Efter dressyren var jag nämligen inne på Jägersro och red. 
Kanske smittade dressyrpasset av sig även dit för Sir Remington gjorde nog sina absolut bästa övergångar någonsin och jag fick en superkänsla i honom. 
 
Yoyo fick gå galoppjobb vilket gick över förväntan. Det är bara en sak med det där. Jag tycks förtränga mellan varje gång att det inte bara är att hoppa upp i galoppsadel och korta läder så där någon gång ibland utan att hålla sig i form i mellan... behöver jag säga att jag nästan dör av träningsverken jag har nu. Att jag aldrig lär mig...
 
Tillbaka till Lilla. Det hade börjat blåsa rejält när det var dax för hennes träning. Och om hon varit pigg de andra dagarna var det inget mot nu. 
Hon är ju så snäll och välartad men det var nära att hon brallade iväg. Det märktes på henne att hon ville men höll sig i skinnet. Duktiga lilla söthäst. 
 
Jättefin var hon i alla fall. Vi har tavat lite på sistone och det går framåt. Långsamt men ändå, vi skall bygga för framtiden inte kortsiktigt. 
 
Mitt i Flyingeby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0