Dressyrövning dag 2

Magin från igår ville inte helt infinna sig idag. Troligtvis bodde det på träningsverk hos Hisan. Känslan var inte i närheten av vad den var igår, tyvärr. Men jag kan inte skylla allt på Hisan. Jag blev stressad av att jag kom i tidsnöd och red sämre av bara farten. Dessutom saknade jag mina helskodda ridbyxor, jag kasade rundor i sadeln i de oskodda. Inget vidare med andra ord. 
 
Jag hade ändå tänkt lägga ut en film som jag hade klippt ihop från dagens övning men min dator är inte snabbast och samarbetar lite dåligt just nu. 
 
Filmen får därför vänta tills datorn kommer på bättre tankar (läs jag orkar vänta ut den/alternativt installerar om hela skiten...)
 
Lilla och jag var ute en sväng i förmiddags. Hon känns riktigt fin nu men jag skall skynda långsamt. Vi kommer inte åka in till Jägers förrän tidigast nästa lördag. 
 
 
Soligt och härligt var det idag. Jag passade på att rykta och sela ute för att kunna lapa sol samtidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0