Mörkerträning och tyskeri

Lilla och jag var ute och körde intervaller i mörkret. Oj, oj säger jag bara. 
 
Lilla är pigg som bara den och jag fick hålla i idag. Jag ville inte att det skulle gå allt för fort både för att hon inte skall gå jättefort än och för att det är svårt att bedöma hur lång banan är när man inte ser. Den slutar vid ån på ena hållet. Där vill man ju inte hamna...
 
Jag vet inte riktigt ovan jag tycker om det här att hon har börjat ligga på så bara. Hon gjorde så även före skadan ända fram till hon började få gå ordentligt fort. Men alla jobb skall inte gå superfort, vissa skall gå halvsnabbt. 
Vi får diskutera det där Lilla och jag. 
 
Hisan var kalasfin. Tyskeriet från i helgen sitter visst i. 
Jag försökte filma men kameran/mobilen filmade mest taket och så blev det dessutom suddigt. Inte mycket att ha med andra ord. 
 
Jag hoppas att det går att konservera formen som han är i nu ett bra tag framöver. Hoppas, hoppas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0