Tusendelen, Axevalla och roadtrip

Det börjar bli dax att komma ifatt här på bloggen. 
 
I söndags begav jag mig med en vän upp till Skara Och Axevalla travbana. Jag har aldrig varit där uppe förut. 
 
Förutom att Skara är en bra mycket mindre stad så är Axevalla travbana mycket mer gemytlig. Nu var det ju tävlingsdag och det medför ju alltid mycket mer liv på stallbacken men det var ändå mycket skillnad. Jägersro är väldigt trist på det viset. Ofta öde och nedstängt. 
 
Bild på tusendelen har jag ju redan lagt upp. Det skall bli kul att se henne tävla. Just att hon är jämgammal med Lilla är ju också kul. Hon kommer nog definitivt debutera tidigare i vart fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0