Vindstilla

Men galet kallt, fast idag gick det lättare att stå ut. Jag missade till och med att temperaturen sjunkit till -7 för det kändes inte lika illa som igår. 
 
Lilla fick skritta ca en halvtimme. Hon var pigg och glad och hennes ben ser kanon ut trots att hon har gått hårt i helgen. Så nu är vi på gång igen på riktigt. 
 
 
Hisan fick ett pass i ridhuset i dressyrsadeln och för första gången på evigheter var dressyren när jag red själv helt underbar. 
 
Först kunde jag rida honom rund och låg utan några sura miner och sedan kunde jag plocka upp honom i formen och bara rida med mycket tryck. 
Det såg i vart fall väldigt bra ut i spegeln. ;)
 
Han är bara så fin just nu min underbara Hisan. <3
 
Jag kommer ta bloggpaus nu i två dagar. Men på torsdag är jag tillbaka igen. Då blir det P&J hemma. Hoppas jag kan få tag i någon som kan filma bara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0