Det är något visst...

...med att kunna rida i t-shirt. :)
 
Idag har jag laddat med Lilla. Hon har fått bli tömkörd på Melonbanan och har fått bekanta sig med en kavalettibom. Jag tycker att en kunde räcka idag så lägger jag till fler nästa gång. Tanken är att i vart fall ha en tre-fyra stycken som hon skall skritta och trava över men allt behöver inte ske på en gång.
 
 
Hisan laddades med uteritt som jag tidigare skrev. Solen kom fram just när vi var ute och det var underbart att rida. Hisan var också på fint humör. Vi hade en mysig tur runt årundan och sedan ytterligare ett varv runt gamla fälttävlans banan. Även med den extra rundan tog det oss bara en halvtimme att komma runt. Just idag passade det mig perfekt eftersom jag skulle ner till sta'n i Lund och heja på Fredrik som sprang Lundaloppen men som jag tidigare har sagt så är det en helt galet kort runda.
Två varv är minimum för att det skall vara något att ha annars. Då blir det 1 mil.
 
Nu är det tagga inför morgondagens 1.20-bana som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0