Gårdagen

Jag hann med en hel del igår. 
 
Först var jag ute och joggade Lilla. Det blev 1,5 mil, det vill säga tre varv runt årundan och det tog en knapp timme.
Jag är bra sugen på att åka med henne till Revinge där det är fint underlag och jogga där i stället. För det är rätt tråkigt att köra massa varv runt runt hela tiden. 
Jag bytte bett igår också och hon var lättare i handen. Hon har haft tredelat ett tag nu och nu fick hon ett tvådelat vanligt i stället. 
Jag funderar även på att prova novabett på henne men problemet med det är att hon inte får stata med det för det har ingen kärna utan är bara silikon. 
 
Jag hann även med ett kort dressyrpass på Hisan i parken. Han var väldigt stretig till en början så jag fick verkligen rida honom för att han skulle komma till arbete men tillslut var han fin. Det var nog de där två vilodagarna efter terrängen som blev lite tokigt. Bättre att skritta dagen efter ett lite jobbigare pass annars blir han stel.
 
Nu blir det vila för mig innan Lilla skall få jobba över bommar och Hisan skall till Vomb för att galoppera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0