Utbrytardrottningen

Gick igenom Lilla i gårkväll och hon var torr och fin i benen och verkade ha tagit sin start bra.
 
Jag provade också att sätta på henne ett tungband i lugn och ro hemma för att se vad hon tyckte om det. Som den utbrytardrottning som hon är så började hon genast greja och lyckades faktiskt komma ur tungbandet en gång.
Jag gick ett varv runt stallet med henne för att se hur hon reagerade när hon hade annat att tänka på.
 
Efteråt var det trimm som gällde för Hisan. Jag började med att trava runt den fd terrängbanan och avslutade på Melonbanan.
Hisan var först lite spänd men det var inte så konstigt med tanke på att han hade vilat i två dagar. Fokus låg på framåt och form. Jag tycker att han svarade bra på det och var fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0