Velig delux

Nu vet jag inte alls hur jag skall göra. 
 
Jag har ju tänkt starta Lilla nästa tisdag. Men den första kusken jag har talat med är avstängd och nummer 2 hoppade av i gårkväll så nu står jag utan. 
 
Det är kanske löjligt att hänga upp sig på men jag vill verkligen ha koll på vem som kör. 
Nu såg jag ett stolopp för hästar med max 15000 i Halmstad veckan efter. Att det är ett stolopp i stället är ju bra men jag är inte säker på att Lilla tycker att det är en bra idé att åka så långt. Det tar ändå ca 2 timmar upp med släp och hon står ju och skrapar redan efter 20 minuters resa. 
 
Jag hade kunnat köra själv i Halmstad men jag är ingen superkusk direkt även om jag känner henne utan och innan. 
 
Ah, vad svårt det är. 
Jag måste bestämma mig till strax innan kl 9 då anmälningen går ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0