Lördag

I morse blev det kanelbullebak. Jag vet att jag är en dag sen men det måste ju finnas ork och tid också. 
 
Jag jag har varit nere hos Lilla en sväng och pysslat. Hon tar sig och börjar se riktigt fin ut i kroppen nu. 
 
Hon hade visst lyckats med att skaffa sig sår på vänster has så vi fick syssla med tvätt. Inget farligt eller så men alla sår bör ju tvättas. 
 
Sedan hade Lilla fått en ny kompis. Ett sto som var lika stort som hon själv och jämngammalt. Lite kul var det att båda är svarta med liten stjärn i pannan. De har blivit superbundisar och går tätt ihop hela tiden. 
 
Sedan blev det den vanliga rundan med Hisan. Vi galopperade tre gånger utan incidenter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0