Pälsig

Hisan har satt klart vinterpälsen och för att fira detta var han till och med lite svettig på halsen efter ridturen. 
 
Rundan an är samma som alltid nu, han har inte blivit så varm tidigare så pälsen är definitivt på plats.
 
Vi får se när jag tar tag i klippningen. 
 
Uppförandet var kanon hela ritten idag. Inga stora bus eller dumheter. 
Däremot skymmer det allt för tidigt nu. Trots att jag skyndar mig efter jobbet och sparar stalljobbet till efter ritten så lyckas jag inte riktigt hinna innan mörkret faller. 
Jag avskyr mörkret på hösten/vintern. Det är deprimerande. 
 
Dessutom är det rätt långt kvar till Hisans nästa återbesök och mitt släp är paj... Kul kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0