Stormen drar in

Årets första höststorm har börjat dra in. Eller det började redan i eftermiddags men nu har vinden tagit i rejält. 
 
Idag har jag klippt Hisan. Det gick över förväntan. Uppenbarligen gillar han min lila lilla maskin. Det måste bero på färgen va?
Idag behövde jag nämligen inte brottas med honom alls vid klippningen utan han höll sig lugn och lät mig klippa ända upp till öronen utan knussel.
 
 
Vi tog även den vanliga runda efteråt. Herr häst är lite väl glad i hatten just nu. Han behöver springa men det går ju inte innan återbesöket som är på onsdag. 
Förhoppningsvis kan vi öka på motionen då.
 
kul med glad häst men han är lite för glad för min smak. ;)
 
Öronen fladdrar i vinden. ;) Udda höstväder med regnbåge, 16 grader och annalkande storm. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0