Äpplen

I hästarnas hage finns där ett äppelträd. 
 
Om jag biter på alla är de MINA!/Hisan
 
Igår pratkiserade vi osorterade hopp på skrittrundan. 
 
Först kom där en skolklass springande mot oss precis när vi skulle passera en häst som longerades i galopp. Behöver jag nämna att det var farligt?
Det tog ett bra att tag att slappna av efter det och sluta takta. 
 
Sedan mötte vi en vän som vi tog följe med runt fältet. För tur var väl det. Det blev lite osorterade skutt när vi mötte andra men eftersom Hisan hade sällis så lugnade han ner sig relativt fort mellan varven. 
 
Han börjar bli rejält pigg nu. Jag tror att han upplever sig som relativt återställd.
 
Idag har jag stalledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0