Fredag

Först en sväng till Flyinge och Hisan. Han har blivit skodd idag så nu har han fina hovar igen. 
Sist st var det ju jag som slog på skorna efter operationen och boxvilan. Det fungerar ju men det blir aldrig lika bra när jag gör det så klart. 
 
Sedan var jag nere hos Lilla en sväng. 
Hon var mest intresserad av maten... Jag försökte ta lite bilder men på alla har hon huvudet i hinken. ;)
 
 
Jag skall nog åka ner en gång till i helgen och bara mysa med henne. 
Lite gladare tycker jag att hon verkar. Starten och flytten har tagit hårt på henne men jag börjar ana något litet hoppfullt nu. Från att ha varit helt nattsvart så känns detta positivt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0