Hos veterinären

Då har Hisan varit på återbesök nummer två efter operationen. 
 
Vi började med att väga honom och därefter sprang vi några rundor på löpargången.
Jag erkänner att jag blev rejält flåsig av det...
 
Sedan böjde veterinären honom. Gångerna innan har han grimaserat lite illa vid böjningen men denna gången stig han mer eller mindre och sov.
Han var dessutom helt ren när han travade upp. 
 
Jag är så lycklig! Min älskade bushäst är ohalt! <3
 
Nu skall vi sätta igång honom enligt ett detaljerat schema och om 6 veckor skall vi på ytterligare en koll.
 
Vi börjar redan i morgon med lite korta travinslag och om två veckor skall vi börja med lite galoppinslag. Kanske bör jag ha säkerhetsväst på mig. ;)
 
Jag har varit nere hos min älskade Lilla också och pussat mule. <3

Kommentarer
Postat av: Celie

Gud vad skönt! Kul att ni är på gång igen :)

Svar: Det kommer att dröja innan vi är helt tillbaka men det gör inget. :)
Ulrika Lönnqvist

2013-09-18 @ 22:51:56
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0