Nordiska mästerskapen

Igår var det heldag på Flyinge som gällde. 
Både jag och min sambo ställde upp som hinderdomare och satt ute från 7 på morgonen till 18 på kvällen.
 
När vi startade på morgonen var det så dimmigt att det nästan var svårt att se hindret jag satt vid. Utan radion hade jag dessutom blivit överrumplad varje gång en häst dök upp i dimman. Dimman lättade ju efter ett tag och dagen var fin men kall.
Det var verkligen kul att se alla duktiga ekipage hoppa alla stora hinder. 
 
Hisan fick vila igår för när vi väl var klara fanns där ingen ork kvar i mig till att rida. I stället slocknade jag i tv-soffan...
 
Idag däremot skall jag först ner till Lilla en sväng för att klappa och pussa lite på henne. Sedan blir det ridning av Hisan som står på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0