Söndag

Samma skrittrunda idag med Hisan fast åt andra hållet. 
 
Jag kan meddela att världens farligaste terränghinder finns på Flyinge. Det äter små fullblod från minst 10 meters håll. Och då skall vi bara gå förbi det...
Jag lyckades dock avleda det fullblodsätande monstrets attack genom att skritta zick-zack genom maratonhindret som stod bredvid.
Lömska grejer de där. Energin formligen sprutar ur öronen på Mr Häst just nu. Men han håller sig faktiskt på mattan. 
Tack och lov har jag försett honom med fegsnöre när jag är ute. Det är ett underskattat hjälpmedel när det gäller ridning av gräshoppor kan jag berätta. 
 
Jag var nere hos Lilla igen. 
 
När jag körde därifrån med bilen kom hon och ställde sig vid grinden. Det känns tungt. Söta Lilla hästen. Men veckorna kommer att gå fort tills hon får komma hem igen. 
 
Söthästen idag.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Keegan

Nyfiken i en strut! Vad är ett fegsnöre? :D

Svar: Halsring :)
Bästa grejen.
Ulrika Lönnqvist

2013-09-15 @ 21:58:27
URL: http://jagkaninterida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0