Söndagen

Idag har jag varit nere hos Lilla en sväng och pussat och kramat henne.
 
Sedan har jag och Hisan varit ute och tittat på terränghindren som hoppades igår. De är inte längre lika läskiga att skritta förbi. Kanske har det blivit vardag för honom att se dem där. Då blir det snart lika spännade igen när de skall tas bort.
Det regnade dessutom när vi var ute vilket jag gillar mindre men det får väl gå det med.
 
Fortsatt uppförande över förväntan. Vi travade dessutom lite hemåt idag utan att det spelade någon roll. Inte för att Hisan brukar bry sig men han skulle ju kunna göra det nu när han är under igångsättning men icke. Däremot är han pigg så in i. Men det är ju bara positivt.
Jag måste erkänna att jag sitter lite och väntar på att han skall få en flipp och bralla iväg men än så länge har det bara skett i hagen och där får han ju flippa så det är ju lugnt.
Uppföra sig skall man ju när man har en passagerare på ryggen. Vad man gör när man är fri är en annan sak.

Duktig hest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0