Min arma lekamen

Jag har ridit båda idag. Det var kanske inte helt genomtänkt med tanke på att jag har grym träningsvärk från helgen. 
 
Dessutom tyckte jag tydligen att båda behövde jobbad i lätt sits. 
I sista galoppen med Hisan kastade benen in handduken. Jag hade så ont i ena vristen att jag inte klarade att galoppera mera. 
 
På det igen i morgon bara men jag tror nog att Lilla får gå i vagn och Hisan skrittas på banan i dressyrsadel så att jag kan sitta och känna efter hur sitsen är efter kursen nu i helgen. 
 
Jag måste nog vila kroppen lite så att den orkar med en massa fältsits på torsdag då Lilla skall göra sin distansdebut. 
Tur att trav är så mycket mer behagligt att stå i än galopp i vart fall med en öm kropp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0