Onsdag

Sista dagen med medicin för Hisans del nu i samband med såret. Phu så skönt. 
 
Sista sprutningen klarade han lika fint som de tidigare. Det är tur att jag har så snälla vänner som ställer upp och hjälper mig med sådant här. För det hade inte fungerat annars. Och äppelmatning för att distrahera en Hisan är ingen lek. 
 
Nytt bandagebyte planerar jag till i morgon.
 
Jag körde Lilla 8km igår I lugn takt. Hon var väldigt pigg och fin men också avslappnad och kunde bara ligga i samma tempo utan att jag behövde påminna henne om vilket tempo vi skulle ha. 
 
Till helgen skall vi in och köra jobb på Jägers men jag har inte bestämt vilken av dagarna än. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0