Vatten både uppifrån och nedifrån

Idag fick jag en sådan där Ullis-idé. Ni vet en sådan så verkar helt fantastisk i huvudet men kanske inte lika lätt att genomföra i verkligheten. 
 
Hisan skall ju göra höga benlyft och var är inte bättre då än att göra det i vatten i skritt. Det finns ju vatten i form av vattenhindrer i Flyinge. Jag tänkte att man då kunde typ slicka Hisan ut i vattnet och själv gå torrskodd på vägen ovanför... Visst låter det bra?
 
I verkligheten är det bommar i vägen och dels är marken precis bredvid räcket runt vattengraven allt annat än lätt att gå på... Men med hjälp av min vän Rebecca så lyckades vi skicka en minst sagt förvirrad Hisan genom vattnet. Konstigt att ingen satt på eller gick före honom tyckte han...
Synd bara att vi inte filmade... Men det går inte alltid att göra allt samtidigt. 
 
Vi gjorde också ett tappert försök att få honom att skritta över en liten liten pinne på marken. Men jag har ju lärt honom att det är roligt att hoppa över saker så det är stört omöjligt att få honom att skritta nu...
 
 
Ledsen för dålig kvalité på bilden men det regnade när vi var ute...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0