Dagens status

Lilla fick en dag utan skritt idag. För ni anar inte vad det regnar här. Det är rena syndafloden. Det är helt otroligt att det finns mer vatten som kan komma från himlen nu. Galet!
 
I stället lade jag all fokus på Hisan. Jag hittade inga konstigheter på honom idag heller och han var helt ren när jag red. 
 
Ni läste rätt jag red i ridhuset. 15 minuter orkade jag i alla gångarter. Sedan var jag helt slut. Men det går framåt. Hisan gick också bra. 
 
Efter er att jag hade kroknat fick min medhjälpare ta över och rida klart passet. Så smidigt att ha någon som kan ta över så där.
 
Efter passet blev det stretching för Mr Häst.
 
I morgon hoppas vi på mindre regn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0