Mitt i veckan

Det blev ridning av båda igår. 
 
Först ut var Lilla och jag fick till flera fattningar från skritt till trav som jag var nöjd med.
Ähon var väldigt duktig som själv gick in mellan pysdörrarna när vi skulle gå in också. Tidigare har hon tvekat så jag har suttit av och lett in henne men idag visade hon att hon var modig nog.
Mamutpälsen hennes gör att hon blir lite svettig i ridhuset men det får hon se till att lösa själv. 
 
Hisan stod på tur sedan och tills dess var det tomt i ridhuset. Det innebar att vi hade mycket svängrum och roade oss med att rida ruter o full galopp över hela ridhuset. 
Hisan var fin men hade lite uppstart, han var lite loj till en början. Hisan har begripit att det är dax att släppa pälsen. Han fäller som jag vet inte vad. Det är troligast anledningen till att han var lite loj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0