Michelingubbe

Som en sådan kände jag mig idag med alla kläder som jag hade byltat på mig. Men jag frös inte lika mycket. I stället var det då förmågan att röra mig som fick stryka på foten. 
 
Undrar vad hästen upplever som sämst. En stel ryttare på grund av kyla eller en stel ryttare på grund av begränsad rörelseförmåga av överdrivet tjocka kläder. Det känns nästan som pest eller kolera faktiskt. 
 
Båda hästarna fick först dryga 20 minuters skritt ute och sedan avslutade jag i ridhusen. Båda skötte sig super. Lilla klarade av den pysigaste dörren, den har hon varit rädd för tidigare och jag fick en superkänsla av henne i skritten inne i ridhuset. Avslutade då. 
 
Hisan var också fin och såg kanon ut de gånger jag kollade till i speglarna.
 
 
 
Det et var inte bara jag som fick ha extra kläder på mig idag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0