Pay & Jump

Äntligen är vi tillbaka på banan.
 
Vi hoppade 90cm som är lågt och kändes aldeles lagom så här till en början.
Det som verkligen fungerade var viljan att hoppa, men bromsen var liksom inte riktigt med. Det renderade i ett nedslag där han gick av stort när jag tyckt att han kunde ha kortat sig lite innan. Positivt är det ändå att han väljer att gå av stort för ett större språng hade känts mer i benen om det varit som innan.
Jag hade ju desutom omvänd problematik innan. Då fick jag driva på som attan och nu bara går det av sig självt och då saknas lite broms. Dessutom är jag ringrostig som tusan efter hösten som varit.

Men kontentan är att jag är så nöjd med honom och det är det viktigaste. Älskade Hisan <3 Vi är tillbaka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

haha han tyckte ju att det var skit roligt! Såg ju jätte bra ut :D

2014-01-12 @ 15:27:27
URL: http://tlhorses.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0