Båda

Fredrik fick stalltjänst idag också och Hisan och jag var ute och gick i 30 minuter. 
 
 
Hisan hade dessutom till dagens ära haft sönder sin grimma. Eftersom Lillas rosa som jag tvättat så påpassligt låg i bakluckan så fick Hisan ha den. 
 
 
Jag tycker nog att han klär i rosa och fluff. Men han får nog få en egen sådan grimma så att han inte har sönder Lillas. ;)
 
Jag var även nere hos Lilla en sväng och kramade henne. Jag saknar henne så. Hon är min lilla solstråle och hon får mig alltid att le när jag kommer till stallet. 
 
 
Hon står just nu inne dagtid och går ut på kvällarna för att slippa alla otäcka insekter.
 
Nästa vecka skall hon på återbesök hos veterinären. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0