Lördag

Idag har jag varit på jakt efter nya gympaskor så att jag kan promenera min runda på en mil igen. Men inget napp. Eller jag kanske skall säga inget napp till det priset som jag är villig att betala just nu... Jakten går vidare. 
 
Jag har varit nere och gosat med Lilla igen. 
 
Hisan förnekar sig inte på busfronten. Idag fick jag nästan släpa honom längs vägen från stallet för att han sedan skulle explodera när vi vek av in på grusvägen. När han fick en tillsägelse blev han sur. Han slår med ena frambenet för att visa sin ilska... jäkla ofog...
Sedan fick han släpas runt halva rundan innan han kom på att han kunde marschera på... Men då var jag tvungen att påminna honom om att jag har kortare ben än honom och jag får inte springa just nu. Jag håller ändå rätt bra fart när jag går så ni förstår att han tar riktiga älgkliv. Bushäst med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0