SRNC

Student riders nations cup SRNC avgörs i stan igen. Förra året var Hisan med och han skulle varit med i år också om han inte varit konvalescent. 
 
Nu tog jag min sittdyna och begav mig bort till LRC där tävlingen avgörs, det är väldigt nära, och tittade på studenterna som red. 
 
Spännande avbrott från att bara sitta hemma. 
 
Avdelningsridning
 
I morgon blir det hoppning och då ska jag också titta en liten stund. 
Det är även galoppderby i morgon. Vi får se om jag orkar med både ock. 
 
Hisan har gått sina 10 minuter idag också. Det var mycket varmare idag vilket är trevligt för det ger lugnare hästar. Och så gillar jag ju värme så jag misstycker inte alls. Synd bara att korsetten är i vägen... Det blir inga linnen för mig den här sommaren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0