Hemma

Nu har jag varit hemma i ett drygt dygn. Skönt men det är mycket som måste anpassas för att fungera. Jag insåg snabbt att min hårda säng blivit för mjuk... så nu har jag fått köpa en ny madrass. Hoppas den kommer att fungera som tänkt. 
 
Jag har även hunnit med att vara i stallet och pussat mular. Mer än så fick jag inte göra och jag skall vara stenhård mot mig själv. 
 
Jag ag får ju gå obegränsat men jag inser att jag ändå kommer att få ta det lugnt till en början. Men det kommer. Det är lite småjobbigt att sitta också, i vart fall längre stunder, men det blir bättre och bättre. 
 
Igår kördes Lilla en kort runda av Rebecca B. Hon hade aldrig kört henne innan och aldrig någon travhäst, bara vanliga körhästar. Men kan man rida så är det rätt lätt att anpassa sig. Lilla var fin sa hon och det känns ju bra. 
 
Idag vilade Lilla, i morgon kommer Emmy att sitta upp på kuskbocken bakom henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0