Inlagd

Jag är kvar på sjukhuset men tankarna är hos hästarna och hur jag nu skall lösa det hela. 
 
I kväll har jag bestämt att Lilla skall iväg på träning hos en vän som också tränar travhästar. Hon kommer få finfin träning och kanske vill min vän köra henne i lopp sedan också. 
 
Hisan kommer att vara kvar i Flyinge men flytta ett par stall bort. På så sätt blir det inte så mycket jobb kvar som jag får be om hjälp med och han slipper vara ensam. 
 
Så får det lösas. Jag kommer att behöva all hjälp jag kan få.
 
Jag kommer att kunna vara i stallet men typ inte göra något alls som det ser ut nu. Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer att behöva ha den korsett som jag har fått på mig för att stabilisera upp ryggen med så länge jag har den så är det så det är. 
 
Hisan är ju inte igång så det är lättast att ha kvar honom "hemma". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0