Knådad

Idag är det riktigt skönt. Närmare 30 grader, me like a lot. Jag skall strax ut på en kvällspromenad. 
 
Lilla har haft besök av massören Göran. Jag tyckte ju att Lilla var rätt rak nu men jag hade lite på känn i och med att hon inte musklar rumpan helt jämt.
 
Helt rätt, Göran hittade låsningar i bogen och i bäckenet. Högst troligt kommer det i från den där fastrullningen som hon gjorde i vintras, när vi fick dra loss henne för att hon låg så hårt fast. 
 
Det et tog ett bra tag att lossa henne bak.
 
Nu skall hon skritta ett par dagar innan vi kör på igen. Förhoppningsvis fyller hon ut baken också och blir fin.
 
Göran in action
 
Han kramas också... ;)

Jag har även skickat iväg träckprov på hästarna idag. I över 30 minuter stod jag och hoppade utanför Hisans box för att vänta på att han skulle göra vad som nödvändigt är för att kunna skicka iväg provet. 
 
Spänd väntan på resultatet...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0