Promenad

Jag har själv promenerat idag. Jag tog en lite längre runda. Jag skall undan för undan gå längre rundor nu. Det kännas bra att röra på sig och jag blir tokig av att bara sitta stilla. 
 
Hisan har också gått sin första runda i snöre nu efter all vila. Som jag misstänkte så blev han rätt glad i hatten och ganska sprattlig. Han går ju inte sprattla en massa så klart. Men har man stått stilla i sex veckor är det ju svårt att inte sprattla och spralla lite i vart fall. Sedan stod stallägarens häst och ropade efter honom hela tiden också. Det gjorde ju inte saken bättre om man säger så.
Nu höll jag så klart inte i honom själv utan det var Marie som fick den här roliga uppgiften. Hon är van vid fullblod vilket är superbra. 
 
I morgon skall Hisan flytta till sitt sommarstall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0