Reflektioner

Det kommer nog bli väldigt mycket fokus på min rehab här framöver känner jag. Självcentrering till tusen. 
 
Jag känner mig i vart fall lite gladare för varje dag som går. Jag lyckas göra saker som jag inte trodde var möjliga. Som idag när jag lyckades stänga kaninens bur med griptången jag fått, en sådan där lång stång att plocka saker med från golvet utan att behöva böja sig. 
 
Det blir lättare att komma i och ur sängen även om det också är ett företag på sätt och vis.
 
Det jag verkligen saknar är att vara aktiv. Jag vill ha att göra hela tiden men det är ju inte riktigt förenligt med att ta det lugnt. Men, men, det är bara att anpassa sig. Det skall ju vara övergående. Jag får och ska röra på mig men försiktigt och jag får inte hantera hästar eller fixa i stallet, frustrerande till max.
 
Lilla har varit ute på en tur runt årundan med Emmy idag. 
 
 
Hon är så fin min Lilla. Positiv till allt och totalt orädd. 
 
Idag var det förberedelser inför Fätlttävlans SM i full gång på Flyinge. Men det bekommer henne inte ett dugg.
 
Jag får i vart fall titta på mina fina hästar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0