Skrittat

Då börjar vi uppladdningen inför distansen nästa år då med en och halv timmes skritt... Skämt å sid, man kan nog inte skritta för mycket. 
 
Underbart väder idag så det passade perfekt med en sådan tur. Vi avverkade nästan en mil.
 
Hisan står fortfarande snällt i sin lilla hage. Jag är uppriktigt förvånad över att han inte har visat någon frustration över att stå på så liten yta än. Men det betyder nog bara att han verkligen behöver stå där ett tag till. 
Jag kollar inte honom något om i fall han blir bättre, det är inte lönt. Jag får veta tids nog hur det står till när det är dags för nästa röntgen. Men jag tycker att han verkar lite bättre ändå. Tänka positivt tror jag på, jag jobbar i alla fall på det. Lite drygt tre veckor kvar till röntgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0